تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران

  • ۰
  • ۰


مقایسه کولر گازی با کولر آبی

کولرگازی ، با تبدیل گاز به مایع و بعد مایع به گاز تولید خنکی میکند(گرما را میگیرد) .کولر گازی در سال 1902 میلادی توسط ویلیس کریر اختراع شد .

 

کولرهای گازی انواع مختلفی دارند:

*کولرهای یک تکه یا پنجره ای

*کولرهای دو تکه(اسپلیت)

*کولرهای پرتابل(قابل حمل)

*کولرهای ایستاده

 

کولرگازی در تهویه و تبرید جایگاه خاصی دارد چون به سرعت از گرما می کاهد و برخلاف کولر آبی،رطوبت را افزایش نمیدهد .

از این جهت مناسبترین کولر برای مناطق مرطوب است.

 سرویسکار

لزوم سرویس به موقع کولر گازی

شاید خیلی از مردم به دلیل مشغله بسیار و یا هزینه سرویس کولر های گازی عملا تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه های کولر گازی هیچ گاه به سرویس آن فکر نکنند و این کار را صرفا هزینه ای بی دلیل بدانند.

تمامی لوازم و ماشین آلات مکانیکی به  سرویس های دوره ای نیاز دارند شاید ساده ترین مثال در این مورد خودرو شما باشد اگر در زمان مقرر و مناسب سرویس های مورد نیاز انجام نگردد عملا عمر خودرو کوتاه شده وو هزینه تعمیرات آن بسیار زیاد خواهد شد.

اگر  کولر های  گازی  سرویس  نشوند  به  دلیل  کثیفی،  عملا مدت  زمان بیشتری را جهت خنک نمودن محیط صرف می نمایند این موضوع  در وهله اول باعث افزایش مصرف برق و هزینه پرداختی آن می شود.

سر انجام بدلیل  کارکرد زیاد کمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممکن است برد دستگاه ، سیم کشی و حتی کمپرسور آسیب جدی و غیر قابل جبرانی ببیند این موضوع می تواند برای شما هزینه گزاف تعمیرات را به دنباتل داشته باشد.

با صرف هزینه اندک  واحد داخلی و بیرونی (پنل و کندانسور) شما شستشو می گردد و همچنین به طور رایگان گاز دستگاه شما چک می گردد. شما ضمن صرفه جویی در مصرف برق هزینه های خود را نیز کاهش داده اید.

همچنین مدت زمان بیشتری با خاطری آسوده از هوای مطبوع دستگاه خود لذت ببرید

 سرویسکار کولر

تخصص ما سرویس و تعمیر انواع کولرهای گازی و اسپیلت است .

کار ما تضمینی و تعرفه ما بسیار مناسب است.

چرا کولر گازی باد خنک نمی زند

یکی از دلایل اینکه کولر گازی باد گرم می زند و باد خنک نمی زند زیر بار نرفتن کمپرسور به دلیل سوختن خازن آن می باشد که با تعویض خازن مشکل برطرف می گردد

روشن کردن اسپیلت بدون داشتن ریموت کنترل

در اکثر کولرگازی های اسپیلت یونیت در زیر قاب رویی پنل داخلی یک دکمه روشن و خاموش نمودن کولر مانند شکل زیر وجود دارد که می توان بدون داشتن ریموت کنترل دستگاه کولرگازی کولر را روشن و خاموش نمود .البته تمامی امکانات کنترلی کولرگازی در این حالت در دسترس نمی باشد و تقریبا مطابق جدول زیر نقاط ثابت کنترل عملکرد کولر صورت خواهد گرفت .

سرویس کار

سرویس کولرگازی پنجره ای :

جهت سرویس کولرگازی پنجره ای لازم است ابتدا کولر از محل خود خارج شده و به محل مناسبی که بتوان با واترجت کولر را شستشو کرد منتقل گردد .

ایتدا بخش های الکتریکی کولر را با پلاستیک می پوشانیم و سپس با بازکردن قاب روی بخش اواپراتور کولر کلیه بخش های کولرگازی اعم از کندانسور (بخش بیرونی) و اواپراتور (بخش داخلی) را با استفاده از واتر جت به صورت کامل می شوییم .

توجه : حتما تا خشک شدن کامل کولر صبر کنیم و از عدم نفوذ آب به بخش های الکتریکی مطمئن شویم

سرویس کولرگازی اسپیلت :

سرویس اسپیات یونیت شامل سرویس دو بخش می باشد :

سرویس یونیت داخلی اسپیلت :

شستشوی فیلترها با آب

شستشوی فین ها و لو.له ها با بخار (البته در صورت کثیف بودن و سرویس نشدن طولانی)

سرویس یونیت بیرونی اسپیلت :

جهت سرویس یونیت بیرونی اسپیلت اگر امکان شستشو در محل وجود ندارد ،بهتر است گاز کولر جمع شده و در محلی که بتوان باواترجت کندانسور را شستشو داد، آنرا به صورت کامل شست و شو داد .البته بهتر است بخش های برقی را از نفوذ آب محافظت نمود .

http://s1.img7.ir/aikeh.jpg

سرویس کار کولر آبی


تخلیه چاه و لوله بازکنی

  • ۹۴/۰۶/۱۳
  • pooshesh nariman

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی